مراجع تقلید

ایت الله خمینی

مراجع تقلید

ایت الله خمینی

از چه کسی تقلید کنیم

کلمات کلیدی

احتیاط واجب

متعلق خمس

مکارم شیرازی

توضیح المسائل

مراجع تقلید

شیر خوردن

دختر و پسر

چه دعایی در شب عروسی بخوانیم

چه دعا و سوره هایی برای رفع مشکل مالی بخوانیم

حکم اپیلاسیون ناحیه تناسلی چیست

کودک غیر بالغ مشمول احکام شرعی می‌باشد یا نه

غسل "مافی الذّمه" چیست و چگونه انجام می شود

آیا تامین جهیزیه بر عهده زن است یا مرد

چرا اسلام چادر را به دختران جوان تحمیل می‌کند

تولید و استفاده از محصولات تراریخته چه حکم شرعی دارد

خرید و فروش مو چه احکام شرعی دارد

در چه صورتی می توانیم نماز واجب را بشکنیم

حکم کسانی که بدگمان هستند و به دیگران بی‌گناه تهمت می‌زنند چیست

منظور از قاعده فراش چیست

لواط چیست؟ + حکم شرعی لواط

فروع دین از کجا آمده است

انواع بهشت ها در آخرت چگونه است

بهشت چگونه جایی است

آیا یهودیان و مسیحیان هم به بهشت می‌روند

برای کسب درجات بالای بهشت چکار کنیم

کشتن حشرات گناه محسوب می شود

در چه صورت غسل جنابت بر زنان واجب می شود

از نظر اسلام حق طلاق با چه کیست

حکم شرعی خواندن داستان های جنسی چیست

چه احکامی زنان باید پس از طلاق رعایت کنند

  • ۰
  • ۰

رابط جنسی ضربدری و رابطه جنسی ضربدری نوعی ارتباط جنسی بین دو یا چند زوج جنسی می‌باشد. پیشینه تاریخی ثبت شده این نوع ارتباط به دوران رم باستان باز می‌گردد که در آن مناسکی با نام Orgy و یا ارتباط جنسی گروهی بین زوجین انجام می‌شده‌ است.

رابطه جنسی 2 زن و 2 مرد یا دو زن و یک مرد


اما این نوع رابطه از دهه ۱۹۶۰ با بوجود آمدن انقلاب جنسی و پیدایش روش های پیشگیری از بارداری وارد مرحله جدید و مطمئن‌تری شد.

در این نوع از رابطه جنسی، یه زوج با توافق همدیگه از یه زوج دیگه ای میخوان که رابطه جنسی چهار نفره داشته باشن. عموما زوجهایی که در رابطه جنسی دچار یکنواختی شدن، یا بدنبال هیجان جویی هستن، ممکنه رابطه ضربدری رو به عنوان راهکار تلقی کنن. متاسفانه تو کشور ما گرایشهایی از این دست به شدت در حال افزایشه.

به همین دلیل،اینجا آسیبهای این نوع از رابطه رو می خوام خدمتتون بگم:

آسیب ها و عوارض جدی رابطه ضربدری

  1. برقراری رابطه جنسی با فرد جدید به علت تاثیرات بیولوژیکی و روانی، می تونه باعث وابستگی بین طرفین بشه که کنترل این شرایط و فاصله گرفتن از اون دلبستگی عاطفی بسیار سخته.
  2. ممکنه مرد یا زنی با فانتزی رابطه ضربدری تحریک بشه و با به عمل درآوردن اون فانتزیش بخواد به خواسته اش برسه اما بدبختی اصلی اونجاست که بعد از یه مدتی دیگه این فانتزی خاصیت برانگیزاننده اش رو از دست میده و طرف حالا باید دنبال یه تجربه جدیدتر باشه تا به ارضاء جنسی برسه.
  3. ریسک ابتلا به بیماریهای مقاربتی تو این فضاها عموما بالاست، چراکه خیلی بهداشت جنسی رعایت نمیشه و همه چیز خیلی تو هم تو همه؛ علی الخصوص تو کشوری مثل ایران که مردمش از سن پائین هرگز آموزشهای پایه ای رو دریافت نکردن.
  4. حسادتی که گاها تو این روابط بین زوجها بعد از مدتی پیش میاد باعث میشه که اختلاف و تعارض به زندگی بیرون از رابطه جنسی کشیده بشه.
  5. مشکل بعدی این نوع از رابطه جنسی ابهامیه که همش تو و

    جود این افراد وجود داره و نمی دونن قرار تو آینده چه تصمیمی بگیرن و میخوان این فرم از رابطه رو تا کجا و با چه زوجهایی جلو ببرن. بنابراین وقتی رو ماجرا ریز میشیم می بینیم که انتخاب همچین روابطی بسیار ریسک بالای داره و "هرگز" به عنوان یه راهکار در جهت بهبود کیفیت زندگی پیشنهاد نمی شه.

اصولا رابطه ضربدری نشون از وجود یه مشکل در زوجها داره؛ وقتی یکی از زوجین این پیشنهاد رو به همسرش میده بنظرتون بطور پنهانی داره چه پیغامی بهش میده؟

اینکه تو برای من به انداره کافی جذاب و برانگیزاننده نیستی و نیازه که جز تو برای برانگیخته شدن من کس دیگری حضور داشته باشه. چنین تجربه ای اصولا به افراد از طرف روانشناسها توصیه نمیشه. پیشنهاد من به این دسته از دوستان اینه که قبل از تجربه این نوع از رابطه به یه روانشناس متخصص مراجعه کنن. در ضمن یه چیزی که من رو نگران می کنه اینه که روابط این چنینی با توجیه روشنفکری و "اُپن مایند" بودن اغلب اوقات داره رخ میده.

تاریخچه رابط جنسی ضربدری

قرن شانزدهم

قراردادی رسمی بین جان دیجان دی، همسرش جین و یک طالع بین scryer به نام ادوارد کلی و همسرش در مورخ ۲۲ آوریل ۱۵۷۸ منعقد می‌گردد با این مضمون که روابط نکاحی و زناشویی بین آنان تقسیم شود .

قرن هجدهم

تنها گروهی که رسماً عمل سکس ضربدری را انجام می‌دادند روشنفکران اروپایی بودند، که مشهورترین آنها مری شلی نویسنده “فرانکشتین” و شوهرش (پرسی شلی) بودند. امروزه نیز روشنفکران حتی در بین ادیان ابراهیمی نشانه‌هایی را از مراسمات وآیین‌هایی مشاهده می‌کنند که در خلال آن مبادله زوجات صورت می‌گرفته‌است؛ که در این میان می‌توان به دوفرقه مسلمان ساکن ترکیه به نام های (کیزیباش) و (یهودیت) اشاره نمود.

قرن نوزدهم

دراواسط قرن نوزدهم و مخصوصاً در آلمان به زوجهایی که عمل تبادل زوجات را انجام می‌دادند لقب کمونیست داده می‌شد. به مفهوم اینکه همه چیزشان حتی همسرشان را به اشتراک می‌گذارند.

قرن بیستم

با اختراع اینترنت امکان یافتن زوج مناسب جهت روابط ضربدری هرچه فراهمتر گردید. براساس آمار ارائه شده تخمین زده می‌شود، بیش از ۴۰۰۰۰۰ زوج دربریتانیا از طریق اینترنت دررابطه های ضربدری شرکت نموده‌اند.

رابط جنسی ضربدری مدرن

براساس کتاب «نگاهی به آیین شهوانی رابطه ضربدری» نوشته تری گلد، رابطه جنسی ضربدری در میان گروهی از خلبانان نیروی هوایی آمریکا و همسرانشان در جنگ جهانی دوم متداول بود. از آنجایی که نرخ تلفات در میان آنان بالا بود خانواده خلبانان با یکدیگر توافق می‌نمودند در صورتی که هریک از آنان کشته شد و یا مفقود الاثر گردید، همسر او توسط دیگر همکارش همانند همسر خود به لحاظ ارضای تمایلات جنسی و عاطفی مراقبت شود.

در زمان جاهلیت

در عربستان قبل از اسلام یا زمان جاهلیت نوعی از رابطه جنسی ضربدری مرسوم بوده که به آن ازدواج تعویضی یا [ نکاح بدل ] می‌گفتند، یعنی دو مرد با یکدیگر توافق می کردند و زنانشان را با هم عوض می کردند.

در مقابل در خواست رابطه جنسی ضربدری چه کنیم؟

با توجه به فرهنگ جامعه ما ، این مسئله می تواند به عنوان یک اختلال جنسی و جز مشکلات جنسی تلقی شود و نیاز هست که در مقابل این درخواست حتما به مشاوره روانشناسی مراجعه شود و با مطرح شدن مسائل در مورد ادامه زندگی و بهبود وضعیت روابط تصمیم گیری شود. ترغیب طرف مقابل در جهت مراجعه به روانشناس یا حتی روانپزشک جهت آموزش نحوه ارتباط و حل مشکل برای مقابله با این درخواست موثر است.


رابطه جنسی ضربدری (چند نفره) چیست ؟ و چه عواقبی دارد

نظرات (۱)

اگر زنی از همسرش بخواهد،وعدم قبولی آن از طرف مرد جدای زن باشد ومرداورابسیار دوست داشته وتصورزندگی بی او برایش ممکن نباشد.وزن طوری برنامه ریزی کرده که بچه ها  با او باشند وباامکاناتی که دارد دست وپای مرد را بسته چه پاسخی برای همسرش صلاح است از دیدگاه شما؟ ممنونم 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی